miercuri, 8 ianuarie 2014

HCM Campina se reuneste...dar nu prea!

Iata ca am ajuns si in anul 2014...In primul rand uram tuturor, prieteni si mai putin prieteni, un sincer la multi ani si un an nou plin de realizari!
HCM Campina a intrat in 2014 si asteptarile tuturor sunt destul de mari. Speram sa vedem handbal la Campina si anul acesta si speram ca aceasta echipa sa reziste. Am incercat sa aflam mai multe detalii despre echipa, buget, plecari, sosiri de la Alin Nedelcu. Acesta a declarat pentru blogul nostru: " In primul rand

vreau sa urez si eu tuturor un an 2014 plin de bucurii si realizari. Vis-a-vis de HCM Campina lucrurile nu stau tocmai bine. Spun acest lucru pentru ca suferim la capitolul buget. Daca ni se aproba proiectul asa cum trebuia si nu se amestecau unii si altii acum cred ca lucrurile stateau altfel si nu ne temeam de retragere din campionat. In momentul de fata luam in calcul foarte serios retragerea din campionat pentru ca nu mai avem resurse financiare si nu putem duce la bun sfarsit aceasta competitie. Stiu ca este urat si greu pentru intreaga echipa dar acesta este adevarul. Sunt foarte multi oameni in Campina potenti din punct de vedere financiar insa nu vor sa ajute...comisiile care se invart in jurul primariei ajuta fotbalul si cam atat. Eu personal nu mai pot sustine echipa finaciar...am facut tot posibilul si am finantat cat am putut. Din pacate unele persoane din anturajul primariei au considerat ca sportul de performanta se poate face cu 10 000 de lei, iar lucrul acesta a facut ca singura echipa de handbal din Campina sa fie in prag de desfintare. Probabil pana la startul returului, adica pe 26 ianuarie, vom stii cu siguranta daca vom continua pana la sfarsit sau nu. In momentul de fata cred ca putem juca primele 3 etape din retur. Daca nu vom reusi sa atragem ceva sponsori cred ca aici se va termina si cu handbalul la Campina si "multumim" tuturor care au ajutat la distrugerea acestei echipe.
Din punct de vedere al echipei...sunt multi jucatori care m-au contactat si isi doresc sa vina sa joace la HCM, dar cum sa luam jucatori de la Buzau, Alexandria sau alte echipe cand noi nu putem sa le asiguram nimic. In momentul de fata lotul este acelasi cu care am terminat turul de campionat. De plecari nu putem vorbi pentru ca dupa cum am spus sunt sanse mari sa plecam cu totii. Sper ca pe aceasta cale sa vada si cei care trebuie sa vada si care sustin sportul in Municipiul Campina si sa ajute aceasta echipa. Eu imi doresc din tot sufletul ca aceasta echipa sa nu moara dar in momentul de fata nu mai depinde de mine nimic."
Multumim Alin Nedelcu pentru informatii, chiar daca acestea nu sunt tocmai stralucite. Speram si noi ca pe aceasta cale sa se gaseasca oameni care sa investeasca in aceasta echipa si sa nu lasa acesti baieti sa dispara, pentru ca sunt baieti cu reale calitati. HAI HCM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu