luni, 3 februarie 2014

HCM Campina cobai???

Conform programului de desfasurare al meciurilor, HCM Campina va intalni duminica 9 februarie ora 12, CSM Ploiesti. Nimic special pana acum. Luni 3 februarie pe site-ul FRH s-au afisat delegarile arbitrilor. In dreptul meciului HCM Campina - CSM Ploiesti, stupoare, arbitrii din Ploiesti. Am incercat si noi cei care ne ocupam de acest blog sa aflam daca este ok si am luat legatura cu vicepresedintele clubului Gabriel Nedelcu, acesta declarand: "Ne-am saturat sa fim cobai. Este inadmisibil ca acest meci, fie el si dezechilibrat, sa fie

arbitrat de doi arbitrii din Ploiesti, unul fiind chiar un fost jucator al CSM-ului din Ploiesti. La Iasi am avut parte de arbitrii locali, acasa cu HC Buzau am avut parte de un arbitraj care a deranjat ambele echipe. Chiar daca suntem pe ultimul loc si chiar daca avem o situatie financiara precare nu cred ca trebuie sa fim tratati de asemenea maniera. Dupa sedinta ce o vom avea la club azi (3 februarie) sigur vom trimite o instiintare catre FRH si vom anunta ca nu ne vom prezenta daca brigada de arbitrii nu se schimba!"
Am aflat asadar cum stau lucrurile...oare care este interesul si scopul acestei delegari? Multi stiu, putin cunosc! Pana atunci HAI HCM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu