sâmbătă, 21 iunie 2014

VA DISPAREA HCM CAMPINA???

In primul rand va trebui sa ne justificam lipsa de activitate pe acest blogg. Vom face acest lucru in cateva cuvinte pentru a dezmintii toate zvonurile aparute. Asadar, dupa meciul pe care HCM Campina l-a avut acasa cu CSU Targoviste, Alin Nedelcu a hotarat ca nimeni din anturajul echipei sa nu mai discute despre HCM. Motivul?? Unul simplu. Cine a fost la acel meci a putut vedea exact ce s-a intamplat, mai exact cum echipa oaspete a jucat in 9. Nu vrem sa punem accent pe acest subiect, insa am vrut sa justificam lipsa de pe acest blog.
Revenind la subiectul care ne intereseaza, am incercat sa aflam mai multe de la Alin Nedelcu, omul care a adus handbalul mare la Campina. Dupa aflarea vestii ca o echipa de Liga s-a desfiintat si anume HC Caras-Severin, ne-am luat si noi inima in dinti si am hotart sa il contactam pe Alin Nedelcu pentru a afla situatia reala a HCM-ului. Iata cum a raspuns Alin celor cateva intrebari adresate:
Blogg: Buna ziua Alin!
Alin Nedelcu: Buna ziua! Nu ne-am mai auzit de ceva vreme! (rade)
B: Asa este. Si acum ca am reusit sa luam legatura am dori sa aflam si noi mai multe despre echipa daca se poate.
AN: Mai multe  ca voi nu cred stiu dar...daca aveti ceva intrebari ascult
B: Intrebarea care ne macina pe toti este una cat se poate de simpla. Se destrama HCM Campina?
AN: (rade) O intrebare grea si pentru mine. Sincer in momentul de fata nu stiu prea multe insa un singur lucru este cert. Eu de unul singur nu mai plec la acest drum. Daca autoritatile locale vor ajuta sportul, in speta aceasta echipa, sunt dispus sa ma implic si eu si sa ajut cu absolut tot ce pot. Sincer va spun ca imi este foarte greu sa renunt la acesti baieti. S-a format un grup unit si sunt convins ca daca vom mai aduce 2-3 jucatori vom putea face fata cu brio in Divizia A.
B: Ce ar trebui sa se intample mai exact ca HCM Campina sa nu dispara?
AN: Este simplu. Noi in Campina nu mai avem sport de echipa. Cel putin eu asa stiu. Fotbalul a disparut odata cu desfiintarea CSM-ului, asa ca autoritatile locale ar putea prelua aceasta echipa de handbal. Sunt convins ca ar atrage multa lume, mai ales ca o echipa de mijlocul clasamentului in Divizia A nu are nevoie de un buget asa mare ca la fotbal!
B: Ai avut discutii in acest sens cu autoritatile locale?
AN: Am discutat acum cateva luni pe acest subiect si parea totul ok. Dar de la a promite pana la a face e cale lunga. Frustrarea mea cea mare este ca in acest oras sunt multe persoane cu potenta financiara insa nimeni nu doreste sa sprijine sportul.
B: Sa punem totusi si raul in fata...Daca discutiile cu autoritatile locale nu se vor concretiza ce e de facut?
AN: Sincer?? Nu stiu! Zilnic vorbesc cu jucatorii. Zilnic primesc aceeasi intrebare...Cand incepem antrenamentele? Semn ca ei nu concep ca echipa sa dispara. Ei sunt niste baieti cu caractere deosebite si merita tot respectul pentru ceea ce au facut la aceasta echipa. Au jucat fara bani, au jucat fara a primi o masa dupa meci, au jucat de placere. In cazul in care echipa nu va putea sa se inscrie in Divizia A, baietii au o varianta de rezerva. Nu o pot spune. Ei au hotarat sa ramana impreuna indiferent in ce campionat vor juca! Respect si bravo lor!
B: Tot cu rau in fata...Jucatorii vor deveni liberi de contract in cazul desfiintarii?
AN: Jucatorii vor deveni liberi dar nu stiu daca vor dori sa plece (rade). Sincer pentru a putea tine aceasta echipa inca un an la Divizia A trebuie sa avem un buget cat de mic si pentru salarii. Deja unii dintre ei au ajuns la o varsta in care nu mai pot juca de placere. E adevarat ca multi dintre ei au un job dar asta ii impiedica sa mai vina la antrenamente respectiv meciuri.
B: O ultima intrebare...Daca autoritatile locale vor prelua echipa, Alin Nedelcu ce functie va mai avea?
AN: Nu ma intereseaza functia. Cu siguranta voi fi in anturajul echipei pentru ca intreaga echipa este formata de mine, de la antrenori la jucatori si nu cred ca ii cunoaste cineva mai bine ca mine. Sa ajungem noi la aceasta situatie si vom vedea ce functie va avea si Nedelcu!
B: Multumim pentru informatii. O zi buna si sa speram ca HCM-ul nu va disparea!
AN: Cu multa placere. Sa speram!
Speram ca acest articol sa atinga pe cine trebuie si unde trebuie! HAI HCM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu