miercuri, 25 martie 2015

Liberi sa plece!

Vesti proaste! De ce ne temeam mai mult nu am scapat! Contactat telefonic azi (25.03.2015), si intrebat daca mai are ceva vesti legate de viitorul clubului HCM Campina, Alin Nedelcu ne-a declarat: "In proportie de 99% jucatorii HCM Campina isi vor primii legitimatiile si vor putea sa semneze cu orice echipa interesata de serviciile lor! Am luat aceasta decizie in favoarea jucatorilor pentru a nu le curma viitorul. Chiar daca s-au platit bani pe anumiti jucatori, clubul ii va lasa sa plece
fara a avea vreo pretentie financiara. In aceeasi masura am hotarat ca tot ce inseamna HCM Campina sa dispara...nume, sigla,adresa de facebook, inclusiv acest blogg. Tin sa multumesc pe aceasta cale echipei acestui blog. O sa am o intalnire cu jucatorii si antrenorii in saptamana mare si o sa vreau sa multumesc personal fiecaruia pentru tot ce a facut pentru acest club! Dezamagirea este mare insa trebuie sa fim realisti!"

Intrebat daca accidentul suferit l-a facut sa renunte la acest proiect frumos, Alin a raspuns simplu: "Viata mea privata ma priveste. Ce mi s-a intamplat nu are legatura cu decizia luata de mine in ceea ce priveste HCM Campina!"
Din pacate blogul va disparea odata cu ultima intalnire a jucatorilor, care conform spuselor lui Alin Nedelcu va avea loc in saptamana mare! Pana atunci doar o minune mai poate salva aceasta echipa!

Un comentariu: