sâmbătă, 17 august 2013

Rezultat promitator pentru HCM Campina la Breaza

Astazi 17 august 2013, singura echipa de handbal din Municipiul Campina, a disputat impotriva formatiei din Breaza, CS Asagi Breaza, un meci amical. Campinenii au deplasat





la Breaza un lot numeros format din 18 jucatori. Cu Alin Nedelcu pe banca tehnica deocamdata,  HCM Campina a reusit sa
alinieze 2 formatii, una formata din juniori, iar cealalta formata din jucatorii cu care isi doreste sa abordeze campionatul de Divizia A.
In primul meci al zilei, Alin Nedelcu a avut la dispozitie 10 juniori, pe care isi doreste sa ii promoveze cat mai rapid catre prima echipa. "Sunt jucatori talentati in care eu am mare incredere si imi doresc sa faca pasul cat mai repede catre echipa de seniori. La ora actuala ei sunt pregatiti pentru nivelul de juniori. Speram ca in jumatate de an, 2-3 dintre ei sa faca pasul catre prima echipa", a declarat Alin Nedelcu.
Rezultatul primului meci a fost CS Asagi Breaza II - HCM Campina II : 11-19 (5-9).
A venit si randul primei echipe a HCM-ului sa intre in scena.







Cu 3 juniori prinsi in lot, Alin Nedelcu a aliniat cea mai buna formatie pe care o avea la dispozitie! "Rezultatul a contat mai putin pentru mine chiar daca pentru jucatorii mei a contat foarte mult. Era normal sa conteze rezultatul pentru ei, deoarece mentalitatea unui sportiv trebuie sa fie una de invingator indiferent de adversar. Mi-am dorit sa vad la joc jucatorii noi veniti, sa ii testez pe anumite pozitii. Una peste alta sunt multumit de ceea ce am vazut dar mai sunt multe lucruri de pus la punct si speram ca pana la startul campionatului sa fim pregatiti, a declarat pentru blogul nostru Alin Nedelcu.
Rezultatul meciului dintre CS Asagi Breaza - HCM Campina: 19-40 (6-14).
Un rezultat bun si un test util pentru echipa noastra dar trebuie sa recunoastem ca adversarul a fost unul modest. Speram in rezultate cat mai bune si speram ca HCM-ul sa ne aduca numai bucurii! HAI HCM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu