vineri, 2 august 2013

Turneu in memoria lui Marian Cozma

Dupa ce HCM Campina a reusit ieri 1 august 2013 sa se afilieze la Federatia Romana de Handbal, vestile bune nu au incetat sa apara. Alin Nedelcu are o relatie excelenta cu Petre Cozma, tatal regretatului Marian Cozma. Aceasta relatie s-a sudat in urma cu un an, cand HCM-ul a intalnit formatia AS Marian Cozma, echipa creeata in memoria lui Marian.

"Dl. Petre Cozma m-a contactat ieri si
ne-a invitat pe 5-6 septembrie la Bucuresti sa participam la un turneu. Mi-a spus dumnealui ca acest turneu este organizat in memoria lui Marian si isi doreste ca HCM Campina sa participe la acest turneu! Eu am ramas placut surprins si am acceptat imediat sa participam", a declarat Alin Nedelcu!
Romania a suferit foarte mult pe 8 februarie 2009. Marian a fost injunghiat in inima in Ungaria si a plecat dintre noi mult prea devreme! Cu totii am varsat macar o lacrima sau cu totii am tresarit la auzirea acestei vesti! "Am plans si eu si familia mea la auzirea acestei vesti. Ne uitam la televizor si lacrimam. Sunt multi copii in ziua de azi care joaca handbal si spun ca ei vor sa ajunga mari si puternici precum Marian! Pentru noi, HCM Campina a fost o onoare sa jucam impotriva celor de la AS Marian Cozma si este o onoare sa participam la acest turneu. Multumi dlui Petre Cozma", a declarat Alin Nedelcu pentru blogul nostru. Sa speram intr-un spectacol handbalistic astfel Marian sa fie mandru de acolo de sus. HAI HCM!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu