duminică, 8 septembrie 2013

HCM Campina la turneul Marian Cozma

Singura echipa de handbal din Municipiul Campina, HCM Campina,  a participat joi 5 august si vineri 6 august la Turneul Marian Cozma. Formatia noastra s-a deplasat la Bucuresti cu un lot numeros, fiind ultimele
meciuri de pregatire dinaintea bataliilor din Divizia A. Antrenorul Ivanciu Virgil si Alin Nedelcu, au testat mai
multi jucatori tineri, pe diferite posturi. "Am rulat toti jucatorii si am incercat sa dam credit mai mult juniorilor. Trebuie sa se obisnuiasca si ei cu duelurile tari, cu aerul de divizie. Pot spune ca in prima zi de turneu ne-au lipsit 3 jucatori, dar juniorii care au intrat i-au inlocuit destul de bine si am ramas placut surprins de evolutia lor. Am spus de la bun inceput ca nu ma intereseaza prea mult pe ce loc ne vom clasa la acest turneu, in schimb ne-am dorit sa vedem cu adevarat la ce nivel sunt baietii nostri si sa intram usor usor in febra meciurilor", a declarat Alin Nedelcu pentru blogul nostru.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu