sâmbătă, 28 septembrie 2013

Semne bune

CS HCM Campina, singura echipa de handbal din Municipiul Campina, a sustinut joi 26 august primul meci pe teren propriu. Nici de aceasta data baietii nostri nu au reusit sa invinga insa au aratat ca pot mai mult fata de ce au aratat in prima etapa. Dupa prima repriza scorul arata 7-13 pentru oaspetii CS Politehnica Stiinta Miroslava Iasi, desi HCM-ul a ratat cateva ocazii mari de unu la unu prin Cretu, Ghesoiu si Pirvan! Scorul putea fi cel putin egal la pauza dar lipsa de experienta si-a spus cuvantul!

HCM Campina a aratat dorinta si atitudine  la acest meci chiar daca la finalul meciului scorul a fost 21-39 pentru oaspetii nostri moldoveni!
"Am aratat mai bine la meciul de azi si sper eu sa crestem de la meci la meci. Nu mi-a placut ca am ratat mult, in schimb am aratat daruire si atitudine. Mai este mult de munca dar eu cred ca putem ajunge la forma pe care eu mi-o doresc", a declarat antrenorul nostru Virgil Ivanciu! Intrebat daca echipa are nevoie de intariri dl profesor Ivanciu ne-a raspuns: "Eu personal nu am propus nici un jucator, dar Alin a venit cu o lista de 4 jucatori si mi-a cerut parerea. Nu va pot spune despre cine este vorba, dar eu cred ca daca Alin reuseste sa finalizeze discutiile cu cei 4 vom arata mult mai bine si probabil vom deveni o nuca greu de spart".
Speram ca omul care a facut posibil sa avem handbal la Campina, Alin Nedelcu, sa aduca jucatorii pe care si i-a propus si sa aratam din ce in ce mai bine! Pana atunci HAI HCM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu