duminică, 8 septembrie 2013

Probleme inainte de startul sezonului

Dupa ce ne-am aflat adversarii peste care vom da campionat, am incercat sa stam de vorba cu omul care conduce practic aceasta echipa, Alin Nedelcu, pentru a vedea daca toate lucrurile sunt puse la punct inainte de start.
Blogg: Buna ziua Alin si multumim pentru timpul acordat!

Alin Nedelcu: Buna ziua!
B: Alin spune-ne te rog, este HCM Campina pregatita pentru startul competitiei?
AN: Din punctul meu de vedere nu. Si pot argumenta foarte simplu. Cea mai mare problema a noastra o reprezinta transportul. In momentul de fata noi ne deplasam cu masini proprii. Nu cred ca in acest  Municipiu nu poate nimeni din cei care detin firme de transport sa sponsorizeze aceasta echipa de doua ori intr-o luna, in vederea unor deplasari! Refuz sa cred!
B: Motivul pentru care nu se poate gasi o sponsorizare  care crezi ca ar fi?
AN: Am incercat sa aflu si eu care ar putea fi motivul dar va rog sa ma credeti ca nu am reusit sa aflu nici   pana in ziua de azi. Au fost invocate foarte multe motive mai mult sau mai putin plauzibile!
B: Ce este de facut in cazul acesta?
AN: Eu sper din tot sufletul ca se va gasi cineva sa ne ajute. Fac apel pe aceasta cale la Municipalitate si la toti cei care detin firme de transport sa ne ajute cu o mica sponsorizare in ceea ce priveste transportul echipei! In cazul in care va trebui sa inchiriem microbuz la fiecare deplasare pe care o vom avea, cred ca nu vom putea duce la bun sfarsit turul din punct de vedere financiar!
B: Si daca totusi nu se va gasi o solutie ce veti face?
AN: Probabil vom fi prima echipa care se va retrage la mijlocul turului de campionat. Ceva rusinos pentru     noi si dezastruos pentru baieti! Nu ne ramane decat sa speram ca pana pe 22 septembrie cand va trebui sa plecam la Calarasi pentru prima etapa, vom gasi pe cineva care ne va ajuta!
B: Alin iti multumim frumos pentru timpul acordat si speram si noi ca veti reusi sa gasiti acea persoana care v-ar putea ajuta in ceea ce priveste transportul!
AN: Si eu va multumesc si sa speram ca nu vor ramane impasibili cei care ne-ar putea ajuta!
Asadar nu ne ramane decat sa speram ca prin intermediu media echipa noastra va reusi sa obtina acea sponsorizare de care are nevoie. HAI HCM!

2 comentarii:

  1. Ce va mai plangeti!! Nu sunteti singura echipa a Municipiului Campina care are probleme financiare si nu am auzit pe nimeni plangandu-se mai rau decat voi! Performanta faci doar cu ambitie, talent si multa incredere in tine si mai ales in echipa, nu doar cu bani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu stimate cititorule...in primul rand nu ti-am cerut o parere...in al doilea rand habar nu ai ce inseamna sportul de performanta. Ca sa poti face performanta in primul rand ai nevoie de minimul necesar, iar noi nu avem acest minim necesar. Daca aveai curaj si daca onoarea era la ea acasa nu scriai ca si anonim si poate atunci stateam sa iti dau mai multe explicatii (ce inseamna sa joci la Ceptura si ce inseamna sa joci la Suceava, asta daca stii unde este pe harta Romaniei,sau la Iasi, Botosani s.a!

    RăspundețiȘtergere