duminică, 15 septembrie 2013

La multi ani Alin Nedelcu!!!

Astazi 15 septembrie 2013, Alin Nedelcu, omul datorita caruia vom avea handbal in Municipiul Campina, implineste frumoasa varsta de 25 de ani. Un sfert  de secol fericit si plin de realizari. Speram sa ne uram numai de bine peste inca un sfert de secol.

 
"Acum 25 de ani mama si tata au hotărât sa aducă pe lume primul lor copil. Va multumesc pentru alegerea făcută si sper ca nu v-am dezamăgit niciodată, ci din contra v-am facut sa fiti mândri de mine si de tot ce am realizat pana acum! Multumesc mama ca mi-ai dat viața, m-ai crescut si educat. Multumesc familiei mele ca este alături de mine si ma susține in tot ce fac!", este tot ce ne-a declarat Alin Nedelcu astazi de ziua lui! Multumim pentru tot ce faci pentru clubul HCM Campina si LA MULTI ANI inca odata!
HAI HCM!

2 comentarii: